راهنمای جامع خرید بالش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

2. چگونه بالش مناسب برای من بخرم؟


برای پاسخ به این سوال باید سه عامل اصلی را در نظر بگیریم: وضعیت خواب، نگرانی های مربوط به آلرژی، و ترجیح سفت بودن بالش.

در مورد وضعیت خوابیدن، می توانیم خود را در سه دسته تعریف کنیم:
بالش‌های معده‌خواب: این بالش‌ها به بالش‌های نرم‌تر و نازک‌تری نیاز دارند تا بالش گردن را زیاد بالا نبرد. ایده آل در این موارد این است که ستون فقرات و گردن را در یک زاویه خنثی نگه داریم تا استرس این نواحی را از بین ببریم. سر شما فقط باید کمی بالا بیاید. با این حال، حتی با داشتن بالش مناسب، افرادی که معده می‌خوابند همچنان می‌توانند گردن درد را تجربه کنند، زیرا سر خود را به یک سمت کج می‌کنند و با ستون فقرات هم راستا نیستند.
پشت خوابان: این نوع افراد معمولاً به دنبال استحکام متوسطی هستند که گردن را با ستون فقرات صاف نگه دارد.
خواب های جانبی: برای این نوع افراد یک بالش سفت متراکم را پیشنهاد می کنیم. در حالت ایده آل، بالشی را پیدا کنید که به اندازه فاصله بین گوش و شانه شما ضخیم باشد. وقتی به پهلو دراز می کشید، بالش باید به اندازه ای ضخیم باشد که ستون فقرات شما را صاف نگه دارد، اما نه آنقدر ضخیم که گردن خود را خم کنید. با بالش های سفت یا اضافی احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.
با این حال، بالش باید با توجه به راحتی شخصی که از آن استفاده می کند انتخاب شود.

آلرژی ها نیز یک عامل اساسی هستند، زیرا موادی مانند پودر، لاتکس یا گندم سیاه می توانند برای افراد خاصی شب های بی قراری داشته باشند. به نوبه خود، برخی از افراد ممکن است به کنه‌ها حساسیت داشته باشند که پرکننده‌های مصنوعی مانند پلی استر را ترجیح می‌دهند.

پشم سفت است و می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

پنبه یکسان است، اما تمایل به صاف بودن دارد. با این حال، برای افراد مبتلا به آلرژی گزینه خوبی است.

در همین حال، لاتکس سفت تر است و می تواند شکل خود را حفظ کند. بالش های لاتکس، به ویژه بالش های کانتور، حمایت خوبی از عضلات گردن شما می کنند.

در نهایت، مموری فوم با وزن و شکل سر شما سازگار می شود. برای کسانی که در هنگام خواب دچار گردن درد یا کمردرد می شوند گزینه خوبی است. تنها نقطه ضعف آن این است که گرما را حفظ می کند.

به طور خلاصه، پرکننده های لاتکس و مموری فوم بهترین بالش برای وضعیت بدن هستند.

مهم است که تغییرات مربوط به سلامت خود را در نظر بگیریم، زیرا تغییرات وزن، درد یا آسیب شناسی بر نیازهای استراحت ما تأثیر می گذارد. بنابراین، تغییر این نوع باید دلیلی برای ایجاد تغییرات در نوع بالش باشد که برای ما راحت‌تر است.

 

3. فاکتور کرکی


بالش می تواند به شما بگوید که چه زمانی به دنبال تغییر با توجه به کرکی بودن خود است، زیرا این عامل بر روی بالش و دوام محصول تأثیر می گذارد.

یک بالش کرکی نشان می دهد که هوای خنک همچنان می تواند از طریق آن عبور کند، بنابراین توانایی پشتیبانی راحت را دارد.

برای اینکه بتوانید پف بودن یک بالش را آزمایش کنید، پیشنهاد می کنیم آن را از وسط تا کنید و ببینید که آیا به تنهایی می تواند به حالت طبیعی خود بازگردد یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد، وقت آن است که به خرید بروید.

 

4. تشک، بخش اساسی تصمیم


اگر تشک سفت تری دارید، احتمالاً بالش متراکم تری می خواهید. اگر تشک نرم تری دارید پیشنهاد می کنیم بالش نازک تری انتخاب کنید.

این امر بیش از همه در افراد خوابیده به پهلو یا رو به بالا توجیه می شود.

توضیح اصلی این است که تشک نرم تر به طور کلی به بدن اجازه می دهد در آن فرو برود، بنابراین فضای کمتری بین سر و تشک وجود دارد. به نوبه خود، تشک های سفت تر مانع از فرو رفتن او می شوند و فضای بزرگ تری بین او و گردنش برای پر شدن باقی می گذارد.

 

5. کدام بالش برای تسکین درد گردن خوب است؟


بالش های Memory Foam به طور خاص برای انحنای منحنی های منحصر به فرد بدن طراحی شده اند و بهترین حمایت را در اطراف ایجاد می کنند و وضعیت خواب را بهبود می بخشند.

 

6. با یک پوشش خوب تکمیل کنید


یکی از مهمترین اجزای بالش پوشش بیرونی آن است. در زمان خرید، اکثر خریداران فقط بالش را فشار می دهند تا پر شدن را احساس کنند. هنگام خرید بالش بعدی، حتما پوسته بیرونی را نیز بررسی کنید. آیا پارچه احساس راحتی می کند؟ آیا از مواد بادوام ساخته شده است؟ آیا باعث تحریک سر یا گردن می شود؟

پنبه نسبت به سایر پارچه‌ها قابلیت تنفس بیشتری دارد، بنابراین اگر می‌خوابید و برای خنک نگه داشتن شما به یک بالش نیاز دارید، پنبه می‌تواند پاسخگو باشد. اگر خنک ماندن مهم است، ممکن است بخواهید بالش های مخصوصی را در نظر بگیرید که برای خنک ماندن در طول شب طراحی شده اند.

چرا وقت زیادی را صرف جستجوی بالش مناسب می کنید تا آن را با یک روبالشی ضعیف بپوشانید؟ ارتقاء روبالشی شما می تواند هر بالش معمولی را به "بالش عالی" تبدیل کند.

به دنبال روبالشی هایی باشید که ضد حساسیت هستند و قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند، اما پوست شما را تحریک نمی کنند. با جفت کردن بالش خود با روبالشی تنظیم کننده دما، بالش شما گرمای اضافی را جذب می کند و زمانی که خیلی سرد می شود آن را آزاد می کند و به طور چشمگیری راحتی خواب شما را افزایش می دهد.




:: برچسب‌ها: خرید بالش , بالش , بالش طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : سه شنبه 5 بهمن 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی